VeloBank z dwiema nominacjami w największym konkursie PR - SABRE Awards EMEA 2025

VeloBank, znany fintechowy bank, został finalistą prestiżowym konkursie SABRE Awards EMEA 2025, z dwiema nominacjami za swoje innowacyjne kampanie komunikacyjne.

VeloBank, znany gracz w branży fintech, ponownie zaistniał na arenie międzynarodowej, zdobywając dwie nominacje w prestiżowych SABRE Awards EMEA 2025, największym konkursie branży public relations i komunikacji na świecie. Międzynarodowe jury doceniło skuteczność i innowacyjność kampanii promocyjnych banku.

SABRE Awards, od ponad 40 lat przyznawane za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie budowania marki, kształtowania wizerunku i realizacji kampanii PR, szczególnie cenią innowacyjność, strategiczne podejście oraz realny wpływ działań na cele biznesowe.

VeloBank, po sukcesie w poprzedniej edycji konkursu, w której zdobył nagrodę IN2 SABRE Awards, tym razem znalazł się w finale rywalizacji w kategorii „Capital Markets Communications”. Kampania „How the more velo like world attracted international investors”, skierowana do redakcji gospodarczych i sektora finansowego, przedstawiała proces transformacji banku. Dzięki niej bank zyskał nowego inwestora, co znalazło szerokie uznanie w mediach, zwiększając pozytywny odbiór marki z 21% do ponad 60%.

Drugą nominacją dla VeloBanku była kampania „VeloBank Improves Valentine's Day”, która w ubiegłym roku wspierała sprzedaż Lokaty Walentynkowej i Ubezpieczenia Start w Życie. Kampania, oparta na unikalnym spostrzeżeniu i badaniach opinii publicznej, skupiała się na promowaniu pozytywnego podejścia do dnia zakochanych. Dzięki wielokanałowemu podejściu, kampania dotarła do prawie 7,5 miliona odbiorców.

 zł
 mce

Zanim udasz się do placówki zapytaj konsultanta czy masz szansę na kredyt

Pożyczka gotówkowa Alior Bank
RRSO: 9.15%
do spłaty: 10941.23 zł
Przykład reprezentatywny
rata od

456 zł


autor: