Bank Millennium zdobywcą tytułu Złoty Bank 2025

Bank Millennium został wyróżniony tytułem Złoty Bank 2025 za najwyższą jakość wielokanałowej obsługi klienta. To już piąte takie wyróżnienie dla banku w kategorii obsługi infolinii, a trzecie z rzędu za jakość obsługi przez czat i e-mail.

Bank Millennium zdobył czołowe miejsce w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, otrzymując tytuł Złoty Bank 2025. Wyróżnienie to jest przyznawane za najwyższą jakość wielokanałowej obsługi klienta. To już piąty raz, kiedy bank otrzymuje pierwsze miejsce za obsługę infolinii, a trzecie z rzędu za obsługę na czacie i przez e-mail.

Główna nagroda została przyznana Bankowi Millennium za empatię, autentyczne zrozumienie klientów, skuteczne poszukiwanie rozwiązań oraz umiejętne doprowadzenie każdej sprawy do końca. Wyróżniono także perfekcyjnie prowadzone rozmowy telefoniczne, zaangażowanie personelu i ich szeroką wiedzę. Dodatkowo, bank otrzymał pochwały za korespondencję na najwyższym poziomie, która w przystępny sposób przekazuje klientom informacje o ofercie. Obsługa w oddziałach, zawsze skupiona na kliencie i jego satysfakcji, została także oceniona bardzo wysoko. Wreszcie, bank został doceniony za niezawodność, wygodę i kompleksowość swojej aplikacji mobilnej.

Organizatorzy rankingu podkreślają, że jakość obsługi klientów w całym sektorze bankowym znacząco wzrosła. Bank Millennium stanowi jednak klasę samą w sobie. Bank wyróżnia się wysoką jakością obsługi na infolinii i w korespondencji, która jest bliska perfekcji i co roku rośnie. Ocena pracy oddziałów banku wzrosła w porównaniu do roku 2024. W przypadku aplikacji i serwisu internetowego, bank był blisko najlepszych rozwiązań cyfrowych na rynku, różnicując się tylko minimalną liczbą punktów.

autor:

Najczęściej wyszukiwane placówki Millennium